|
||||
ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished BusinessJagged Alliance 2 Úvod Demo Seznamy Zbraně Postupy Návody Questy Žoldáci Tipy a triky FAQ Crack Ostatní Cheaty Modifikace v1.13JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky
|
|
Efektivní střelbaEfektivní střelba je v Jagged Alliance 2 velmi důležitým prvkem, k čemu vám je super zbraň, když s ní netrefíte ani slona. Pokud se snažíte střílet na nepřítele, tak tady platí pár pravidel o penalizaci a o bonusech.Podklady na tvorbu této části jsem získal od vývojového týmu JA2 a proto jim tímto děkuji. Dostřel zbraníOut of rangePokud se vám objeví, že jste mimo dostřel (Out of range), znamená to, že se pravděpodobnost zásahu snižuje na polovinu původní hodnoty!!!DostřelV hře není jenom In range a Out of range. Každá zbraň má samozřejmě jiný dostřel. Pokud si myslíte, že máte stejnou šanci pro zásah, tak se pletete.Př. Algoritmus na vypočítání efektivního dostřelu: {vzdálenost nepřítele x 3 - dostřel zbraně} / 1,7 Pozn. Pokud vyjde záporná hodnota, je ignorována Pro představu je příklad. Zbraně : Steyer AUG - dostřel 50 a MP5K - dostřel 20 Vzdálenost nepřítele - 18 (18 čtverců) 18 x 3 - 30 = 34 / 1,7 = 20 (to je u MP5K) 18 x 3 - 50 = 4 / 1,7 = přibližně 2,35 Takže snížení pravděpodobnosti zásahu u MP5K je o 20 % a u STEYRu AUG to dělá 2%. Dobroš ne? Zraková viditelnost nepříteleTuto část vlastnosti zbraně neovlivní, neboť jde pouze o viditelnost mezi cílem a střelcem.Ve dne je za každý 6 a vyšší čtverec o 2% snížena pravděpodobnost zásahu. Př. střelba na nepřítele 25 čtverců - 20 - 5 = 15 * 2% = 40% V noci se jeden čtverec počítá do penalizace za dohled jako dva, takže pozor na dohled... Střelba na skrčeného nepřítele nebo položeného je taková to: Při skrčeném je to 20% + penalizace (místo 2% za políčko to je 3% za políčko) U ležícího to je 40% + penalizace (také 3% za políčko) Stav zbraněTechnický stav zbraně je neméně důležitý. Při poškození zbraně se využívá tento algoritmus:(MRK + technický stav ) / 2 Takže s MRK 50 a zbraní na 100% to je 150 / 2 = 75 takže pro výpočet je hodnota MRK na 75 Jerson doplňuje: ... podle mých informací a pokusů má technický stav zbraně vliv pouze pokud Marksmanship vojáka je vyšší než tento stav. V tom případě je zásah penalizován o polovinu tohoto rozdílu. Tedy s Marksmanship 100 a zbraní se stavem 86 % se bere marksmanship pro účely dalších výpočtů jako 93. [100 - (100 - 86) / 2] A asi má pravdu, takže omluvte moji chybku ... Přídavná zařízeníSniper Scope - snižuje zrakovou penalizaci o 20% za každý akční bodLaser Scope - + 20 % pravděpodobnosti zásahu Bipod - + 10% zásahu, pokud ovšem střelec leží Jeden příkladHitman (MRK 100) střílí za dne ze STEYR AUG (dostřel 50) a vydá 4 akční body na stojícího nepřítele vzdáleného 15 čtverců.HITMAN MRK - 100 4 akční body - +40 ( 4 x 10)% Střílí po druhé na stejný cíl - + 10% Penalizace dostřelu - -2,9% = nic Zraková penalizace - - 20% CELKEM 130 % pravděpodobnosti Upozornění, pokud je pravděpodobnost nad 99 procent, je považována za 99% Celková pravděpodobnost zásahu = 99% Jerson doplňuje: Pokud jde o střelbu dávkou, každá zbraň má penalizaci od druhého výstřelu výše, v rozmezí asi 5 - 12%. Každý další střela je penalizována násobkem této hodnoty. Tedy pokud má zbraň -8% na palbu dávkou, bude to takto. 1. střela -0% 2. střela -8% 3. střela -16% 4. střela -24% 5. střela -32% Specializace Auto weapons snižuje tuto penalizaci na polovinu a při expert Auto weapons na čtvrtinu. DodatekDo algoritmu je také započítáno následující (na to algoritmus neznám):
|
||
© 2000-2024 Ondřej Čečák, design by MAD. |