desgin


ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished BusinessJagged Alliance 2  Úvod  Demo  Seznamy  Zbraně  Postupy  Návody  Questy  Žoldáci  Tipy a triky  FAQ  Crack  Ostatní  Cheaty  Modifikace  v1.13JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky


ABCgames.cz

Linux Software

Proč používat Linux

Reico's Ground

Generally

rpghry.cz



Ventrilo servery Ubuntus

online hry raketka.cz



Jagged Alliance 2: Wildfire

Wildfire StrategyFirst oznámila vydání JA2: Wildfire 5. 3. 2004.
Hra má podobný příběh a předev?ím je přepracovaná tak, aby v?e bylo realističtěj?í - od zbraní, přes krajinu a? po grafiku. Za Wildfire stojí I-Deal Games Studios.

To hlavní jsem ale nezmínil, ke hře jsou připojeny kompletní zdrojové kódy JA2! Pro obyčejného hráče to asi mít vět?í význam nebude, ale přímo to nahrává v?em tvůrcům modifikací, proto?e např. vět?ina problémů při vývoji UC vycházela z toho, ?e tvůrci vůbec zdrojáky neměli.

Následuje překlad oznámení přímo ze StrategyFirst.

Wildfire vytvořil v komunitě kolem JA2 známý průkopník Serge "Wildfire" Popov - shrnul změny zbraní, krajiny, měst, misí, nepřátel a umělé inteligence. V?echny prvky byly upraveny na více realistickou hru přivedenou blí?e k reálu.

Wildfire vás vezme zpět do Arulca, jeho? ekonomika je v totálním kolapsu a země se nyní stala základnou mezinárodních drogových kartelů. Export drahocenných kovů, které byly základ ekonomiky Arulca, jsou nyní zástěrkou pro rozsáhlý export drog do Severní Ameriky.

The North American Drug Agency nebyla schopná postihnout vývoz drog řádnou diplomatickou cestou díky vlivu kartelu a tak se operace stala specifickou operací síly. Jste vysláni jako velitel malé skupiny nájemných ?oldáků k odstranění Kingpina z hlavního drogového kartelu. Pokud uspějete, budete označeni za hrdiny. Pokud sel?ete, agentura popře ve?keré znalosti o operaci.

Skutečný svět, skutečné zbraně, skutečný nepřítel ... SKUTEČNÝ PROBLÉM.

?ánr: Strategie
Platforma: PC Windows
Vyvinul: I-Deal Games Studios
Distributor v ČR: např. Tiscali Shop (1099 Kč - srpen 2004)

Interview s designérem JA2:Wildfire

Na serveru HomeLAN vy?el zajímavý rozhovor s designérem JA2: Wildfire Sergem Popovem a pár slov marketingového ředitele Strategy First.

Strategy First koupila práva na Jagged Alliance, sérii klasických tahových taktických strategií od nyněj?ího nefunkčního SirTechu. Zatímco Strategy First v minulosti radila, její první originální titul z Jagged Alliance - Jagged Alliance 2: Wildfire, je ve skutečnosti pozměněnou originální Jagged Alliance 2 pod vývojem I-Deal Games Studios. HomeLAN dostal příle?itost k rozhovoru s člověkem z I-Deal - Serge "Wildfire" Popov a se ředitelem marketingu Strategy First Stevem Milburnem, aby zjistili více o Jagged Alliance 2: Wildfire.

HomeLAN - Nejprve, Strategy First mají práva k vydání nových her Jagged Alliance. Proč trvalo tak dlouho začít s vývojem nové hry?

Steve Milburn - Kdy? jsme koupili práva na Jagged Alliance, ná? vlastní tým právě pracoval na dokončení hry ORB, přecházel do beta verze se hrou Nexagon a pracoval na nových scénářích a kampaních pro Disciples 2. Bylo to, pokud si mů?u tipnout, nejzaneprázdněněj?í čas pro začátku vývoje nového projektu.

Analyzovali jsme hru, trh, a mo?nosti pro třetí hru v sérii. Při vývoji jsem se poprvé setkal a mluvil s Sergem Popovem, designérem JA2 Wildfire. Byli jsme ohromeni tím, kolik práce udělali na JA2 a jeho hra překlene díru mezi JA2 a dal?ím titulem :-) Také se cítíme jako fanou?ci JA2, kteří čekají dost dlouho na získání nového obsahu hry.

HomeLAN - Popis Jagged Alliance 2: Wildfire je tro?ku matoucí. Je to herní mod, nová hra nebo něco jiného?

Serge Wildfire - Wildfire je vylep?ením originální Jagged Alliance 2. Spoustu změn mění klíčové aspekty hry. V základu se jedná o samostatný mod originální hry.

HomeLAN - Co nám mů?ete říct o příběhu ve Wildfire?

Serge Popov - Děj ve Wildfire je přepracovanou verzí originální Jagged Alliance 2. Je nyní blí?e k tomu, co se mů?e stát a co se stává v zemích třetího světa.

HomeLAN - Které nové mise uvidíme ve hře?

Serge Popov - Ve hře nejsou ?ádné nové mise, originální příběh je skvělý, my pouze chceme hru zlep?it z na?eho úhlu pohledu. Vyřadili jsme v?echno co se nám zdálo nereálné. Mo?ná si hráč bude myslet, ?e se jedná o stejný příběh, ale jestli?e zkusíte hrát Wildfire jako jste hráli JA2, výsledky budou mo?ná překvapivé - rychle prohrajete hru. Proto tedy musíte být velmi trpěliví a myslet dvakrát koho budete poslouchat - va?eho ?éfa na emailu, nebo místní, kteří chtějí rychle zlep?ovat postavení.

HomeLAN - Popis produktu říká, ?e Wildfire bude více realistické. Mů?ete nám nastínit o co se přesně jedná?

Serge Popov - Jestli?e se zblízka podíváte na Jagged Alliance 2, v?imnete si, ?e hodně věcí není ve shodě s realitou. Například, ?ádná tráva není na zemi - pouze zeleně pokrytá plocha, která ale nezaručuje ?ádné krytí. Tohle jsme změnili, stejně jako dal?í věcí - stromy, keře a kameny.

Dal?í změny jsme udělali ve městech Arulca, přidali jsme více struktur jako např. domy obyvatel.

Pravděpodobně největ?í změna ve hře je, ?e jsem vylep?ili a přidali různé zbraně a ochranu těla. Vět?inu
zbraní jsme vyladili tak, aby lépe odpovídaly jejich statistikám ve skutečném světě. Také jsme přidali nové zbraně.

HomeLAN - Které nové zbraně jste přidali do hry?

Serge Popov - Následující: USP, Uzi, UMP, MP5A3, Mini-30, HK33, G36, MP7, MSG90, AN-4, RPK, V-94, VAL, VSS

Které dal?í prvky jste přidali do Wildfire?

Serge Popov - V?echny nové prvky dělají Wildfire více realistickou hrou. Například, nyní se budete muset hlídat před příkazy, například - ?ádné kráde?e. Pokud začnete okrádat lidi, dostanete dva různé výsledky. Zaprvé, jednodu?e vás zastřelí (a potom se budou ptát) nebo zadruhé, morálka ve městě se sní?í.

HomeLAN - Budou také nějaké úpravy grafiky?

Serge Popov - Ve hře budou různé grafické vylep?ení zbraní, výbuchů a ochrany. Sektory budou také vylep?eny jak bylo vysvětleno vý?e.

HomeLAN - Jaký je nyněj?í stav hry a kdy plánujete vydání?

Serge Popov - Hru právě testujeme a připravena bude pří?tí rok.

HomeLAN - Je je?tě něco, co bys rád řekl o Jagged Alliance 2: Wildfire?

Serge Popov - Pro fanou?ky Jagged Alliace 2: Arulco jste nav?tívili dříve, návrat ve Wildfire vám přinese více realistický svět.

Rysy JA2: Wildfire

  • vylep?ení v?ech struktur ve hře k dosa?ení reálných budov, zařízení
  • přes 90% upravených map
  • do prázdných míst je přidaná tráva, křoví, kameny a stromy k zaji?tění lep?ího krytí a tím pádem nové taktiky
  • v?echny vojenské objekty mají zvý?enou obranyschopnost, přidána jsou minová pole, oplocení, strá?né vě?e, nástra?né světla a alarmy
  • v?echny zbraně byly upraveny podle reálných vlastností
  • byly přidány nové zbraně: USP, Uzi, UMP, MP5A3, Mini-30, HK33, G36, MP7, MSG90, AN-94, RPK, V-94, VAL, VSS.
  • ve v?ech stávajících byly vylep?eny zvuky, grafika k dosa?ení vět?í realističnosti
  • zvý?ena byla důle?itost subquestů, které nyní ve hře hrají zásadní roli
  • mafie je nedílnou součástí hry a Arulca
  • počet nepřátel se zvý?il a jsou daleko chytřej?í a bezcitněj?í
  • obsahuje originální Jagged Alliance 2

Minimální systémové po?adavky

Windows 98/2000/XP
Pentium II 300 MHz
128 MB RAM
DirectX 8.0
4 MB Video RAM
1 GB volného místa
4x CD-ROM
Windows kompatibilní zvukovou kartu (Gravis Ultrasound rulez!)
My? a klávesnici

Pár screenshotů

deadbodies       interior       pool table       fifthweek       mines       fine weapon       on the way to medun

Z diskuze na games.tiscali.cz

Hex - Grafika 8.11.2003 8:04:50
U? se nemů?u dočkat.?koda jen ?e není nová grafika,tahle mu?e dost lidí odradit...

Flare - re:Grafika 8.11.2003 9:29:01
No myslim, ze u JA2 neni grafika dulezita a lidi, ktere puvodni grafika odradi myslim nejsou ti, kteri by u JA2 vydrzeli desitky hodin jako my ostatni ... podle me je JA2 nejlepsi tahovou RPG co jsem kdy hral a grafika je sekundarni.

A co na to říkáte vy? V době, kdy takové věci jako Havok 2 engine a Rag Droll technology dělají kouzla třeba ve hře Max Payne 2: The Fall of Max Payne ...

Myslíte se, ?e Wildfire bude roz?ířeněj?í hrou? Bude mít alespoň distributora v ČR, SR?

Alespoň vás nechám hlasovat, myslíte si, ?e grafika je důle?itá?


za upozornění děkuji Josefovi
zpět



© 2000-2017 Ondřej Čečák, design by MAD.