desgin


ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished BusinessJagged Alliance 2  Úvod  Demo  Seznamy  Zbraně  Postupy  Návody  Questy  Žoldáci  Tipy a triky  FAQ  Crack  Ostatní  Cheaty  Modifikace  v1.13JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky


ABCgames.cz

Linux Software

Proč používat Linux

Reico's Ground

Generally

rpghry.cz



Ventrilo servery Ubuntus

online hry raketka.cz



Nevyřešené problémy v UC

Jagged Alliance 2 Urban Chaos Mod 2003.
Chyby v gameworldu a ostatní
README. Datum 23. prosince 2003.

Známé problémy Gameworldu

Mapa N14 - Container Terminal.

Můžete pouze vstoupit a vystoupit do této mapy využitím teleportu z M14.
Nesmíte použít strategickou(*) mapu. Pokud z nějakého důvodu opustíte taktickou obrazovku(*), váš tým se ztratí. Pokud je chcete získat zpět pošlete alespoň jednoho žoldáka na tuto mapu a pak se všemi jděte do teleportu. Všimněte si také, že helikoptéra nepřistává v tomto sektoru. Pokud se někdo sekne v tomto sektoru, pošlete alespoň jednoho žoldáka na záchranu a uložte si hru před vstupem do N14.

Zbraně nestřílejí.

Toto je problém jedné mapy, kde všechny palné zbraně nefungují. Nepřátelé používají zbraně, ale nic se nestane. Nože, pěsti, granáty, LAWka a minomety - to vše funguje. Váš nepřítel bude ale hlavně používat také pouze pěsti a nože. Víme o tom, že se to stává v H2, ale je možné, že to bude i jinde.
Příčina ... přední světla na vozidlech; jejich počet byl omezen, takže to je snad opraveno. Tento problém není v denních hodinách 7.00-21.00.

Respwnující frakce.

Tento problém byl částečně vyřešen. Respawnující frakce ožijí pouze v případě, pokud vstoupíte na taktickou obrazovku(*). Můžete bezpečně procházet nebo projíždět vozidly nebo helikoptérou. Můžete zde také spát, opravovat, ozdravovat se, trénovat ... ale pouze za použití strategické obrazovky(*). Pokud přejdete na taktickou(*) obrazovku, frakce ožije a bude s vámi bojovat. Příčina je pravděpodobně v přetečení populačního limitu, ale tato chyba zatím nebyla opravena a pořádně pochopena.
Program detekující poškození objevil překročený limit na 15 postižených mapách, z 8 byly frakce odstraněny nebo přepnuty do civilních obyvatel.
7 zbývajících, na kterých jsou teroristi nebo Crepaton Corporation zůstali, takže frakce zde stále jsou, ale odstranili jsme všechny tanky tak, aby se neobnovovaly.

Stále někteří nepřátelé přežívají, i když je město obsazeno.

Na většině základních map v JA2, kde můžete trénovat milici, máme problém. Po eliminaci všech nepřátel může dojít k situaci, kdy není možné vyhrát, získat město a trénovat milici. Musíte opustit město, opět přijít a eliminovat obvykle 3-6 elitních vojáků a pak je vše v pořádku. Často jsou blízko vstupu. Pokud jsou poraženi, sektor je konečně dobyt a žádné další respawnování se neděje. Stává se to pouze při prvním získání sektoru. Postiženy jsou sektory, kde byly v JA2 mapy nebo SAM SITE. Železnice nijak postižena není. Tento problém byl nahlášen jako opravený ve všech mapách krom sektoru I13. Pokud to je možné, ujistěte se, že sektor není poslední nedobytý z 4 okolních (jedná se Troy). Pokud zkusíte opustit sektor před scénou s královnou ... brzy se objeví respawnovaný nepřítel.

Port Kip Subway je popsána jako Drake Subway v taktické mapě.

Pod Port Kip (San Mona) je podzemí, ale železnice Port Kip Subway je pod uzemím města Drake, takže JA2 automaticky přiřadí název blízkého města. Železnice v Port Kip je regulérně světle zelená - na zdi je jasně napsáno Port Kip. Zastávka u Drake je celá tmavě červená. Můžete být zmatení, pokud jste na stanici označené Drake, když jste použili správný teleport z Galilea. Zdá se, že nevíme jak vyřešit tento problém, takže pokud jste na zastávce, která je tmavě červená jste na Draku.

I13 - Troy Crepaton Regional HQ

Tato zásadní chyba je v nekonečném respawnování pokaždé, když hráč vstoupí do sektoru - obzvlášť, pokud se jedná o zpětné získání sektoru.
Obzvlášť pokud vám pomáhají hoši z frakce ... stažíme se ošetřit tuto situaci tak, že zde frakce nebudou a tím vyřešíme tuto chybu.

Tanky

Na mapách, kde jsou frakce jsme odstranili tanky, takže hráč je nepotká při druhém vstupu, možná i při prvním.

G13_B2 - Shady (Arthur Bailey) Mercs For Hire Basement Map

Horní teleport nyní funguje ... pokud hráč postupuje pouze s jedním žoldákem. Pokud použijete možnost odchodu celého týmu, budete stále na konci Calisto Crepaton Plant D13. Také uvidíte varování před nepřáteli.

F13_B3 - Queen Bug Cave

Pokud použijete na teleport odchod celého týmu, objevíte se na konci Calisto Crepaton Plant D13.

Tuhnutí hry při scénách s královnou

Toto se může stát při různých scénách. Stiskněte jednoduše Esc k normálnímu návratu. Při vyřešení patřičného questu problém přestane.
Příčina: Některé normálně mluvené věci tu nejsou nebo jsou modifikované.
ZAPAMATUJTE SI: Stiskněte Esc jestliže hra vytuhne při těchto scénách.

Možnost Science Fiction

Nahrajte mapu J9_B1_a do adresáře Talonsoft/JA2/Data/Maps a přepište původní mapu.
Tato verze obsahuje extra teleport do podzemního tunelu a při příchodu aktivuje sci-fi quest. Musíte pouze jít po schodech dolů z J9_B1_a k aktivaci questu.
Může se stát, že pokud aktivujete quest poté, co ve městě Calisto bude vyčerpaný důl, Crepaton Plant manager neoznámí uzavření dolu, ale za 2-3 dny dojde k útoku na město.
Quest funguje podobně jako možnost scifi v JA2. Extra NPC se objeví v Calistu po zapnutí questu.

Průvodce metrem

Měli byste si vytisknout následující průvodce k vyřešení problémů s cestování. Použití je velice jednuduché. Zapamatujte si, že na mnéhých zastávkách musíte změnit nástupiště a všimněte si, že teleporty jsou obvykle zavřeny. Normálně jsou tak max. dva teleporty v jednom vlaku.
Průvodce metrem

(*)
Na taktická obrazoce vedete boje, sbíráte předměty, komunikujete s NPC apod.
Strategická obrazovka je mapa Danubie, kde plánujete přesuny, odtud spoušíte laptop a podobně.

zpět



© 2000-2024 Ondřej Čečák, design by MAD.