desgin


ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished BusinessJagged Alliance 2  Úvod  Demo  Seznamy  Zbraně  Postupy  Návody  Questy  Žoldáci  Tipy a triky  FAQ  Crack  Ostatní  Cheaty  Modifikace  v1.13JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky


ABCgames.cz

Linux Software

Proč používat Linux

Reico's Ground

Generally

rpghry.cz



Ventrilo servery Ubuntus

online hry raketka.cz



Další novinky

Další logo Upozornění na další uvolnění verze nebo důležité vývojové kroky jsou nádherné ... avšak je docela dřina se pokaždé trpělivě dopracovávat k finálnímu řešení.

Skripty postav

Zephalo a Azrael přepsali skripty postav ovládající questy a řeč několika postav pro většinu z nových postav. Tyto skripty řídí vše od pohybu pro řeč, ale nyní není problém nahradit případné nové postavy lehkým upravením těchto skriptů.

Zajímavý obrázek inventáře

Zbraně

Během většiny května jsme udělali takový malý "mini test" s větším soupisem chyb a nekonzistencích spolu s opravou herního světa. Nyní je vše co se zbraní týče inovativní, konečně stabilní, funkční krom pár drobností jako určení cen zbraní, hodnoty ochranných vest. Toto všechno znamená poměrně hodně druhů munice a tříd munice a také druhy vest, teď jsou 3 různé druhy vest se systémem, který umožňuje upgrade díky nahrazení směsy 18 něčím velmi efektivním a praktickým. Jednu vychytávku považuji za velice důležitou - existují zbraně, které vyžadují opravdu maličké opravy a možnost zhoršení jejich stavu bude pouze při agresivních střelbách dávkou.

Doufám, že Ramfall pokročí ve vylepšení detailů ohledně všech aspektů co se zbraní týče.

Poměrně velký pokrok byl také v obrázcích a zvucích. Nesmím zapomínat na ladění statistik. Navíc, NATO náboje budou dostupné pro vetšinu zbraní s tím, že se nebudou používat místo mýtických nábojů jako byla v JA2 (WP munice).

Bude možné získat 4 různé kulomety s opravdu vynikajícím zvukem dávky a velice zajímavou možnosti kombinovat zbraňové upgrady, což znamená docela zajímavé ladění nejlepších vychytávek na základní model zbraně. Předměty váží skoro to, co ve skutečnosti a proto bude poměrně obtížné nosit více než několik vest a zbraní - náboje se budou hodit pro silné žoldáky.

Herní svět

Mr Shrp v podstatě vyčistil a zorganizoval herní svět před 5 týdny ... docela dost věcí bude nutné probrat. Předtím, než jsme opravili mapy na 100%, bylo nutno něco vylepšit, to znamená úpravu kolem 150 map + podzemí. Hra jde do 75 dne pohodlně. Docela důležitý úkol byl dokončen, vše už efektivně pracuje v Betě 4, je třeba doladit detaily. Něco jako zamčené dveře a bedny, procházení zdmi, nevhodné osvětlení, nekorektní teleporty, vstupy ve 150 lokacích - vše bylo částečně doděláno.

Známé problémy

Respwanování (obnovování) frakcí
Zkoušeli jsme všechno k vyřešení probémy, ale stále přetrvávají některé věci.

1. Poté, co je dostupné trénovat milici ve městech a v SAM SITEch a poté co je někdo vystřílí, zůstanou mrtví a žádná milice se už nedá trénovat. V lokacích frakcí se nerespawnuje, proto není problém ... policie má zase často mapy s městy.

2. V některých zvolených sektorech ??? frakce respawnují, pokud vstoupíte do sektoru ihned po opuštění na takticé obrazovce. Můžete v klidu projít, odpočinout si, opravovat nebo spát ... není problém dělat to tak dlouho, dokud se nepodíváte na obrazovku s interfacem - nepřítel se "vzbudí". Problém se stává pokud odpočíváte a hlídka nebo frakce se respawnuje přímo do boje. Ale není to všude. V některých sektorech se ale zase po eliminaci vojáků nerespawnuje nic - vsichni zůstanou mrtví. Pokud jsou někde stále mrtví a někde respawnují bez potíží, kde je pak probém? Je docela obtížné řešit něco jako tohle.

Hlavní problém byl vyřešen, udělat cestování a silnice mnohem zajímavější. Máme léčky na místech, kde jsou frakce, ale souboje s respawnující armádou nejsou zrovna to pravé, vzhledem k tomu, že cesty budete používat poměrně dost ... také máme dost mostů vedoucí přes řeky. Naopak bez potíží je setkání s nepřítelem, kteří mají zvyk zůstat na klíčových a stategických pozicích při cestě.

První řešení by bylo redukovat počet lokací s frakcemi a na těchto místech dovolit nepříteli postup ... ale frakce jsou jednou z taktických složek a v některých mapách by nebylo dobré ztratit tuto výhodu. Potřebujeme trošku variace, více nepřátel není rozhodně nejlepší.

Finační situace

Teto probém se skládá z několika faktorů.

1. Brzy po tom, co je ve hře hodně nepřátelských vojáků je samozřejmý veliký počet killů a tím pádem i rapidní vzrůst levelů a tím pádem i cen žoldáků. Příjem ale bohužel tak rychle neroste, protože je obtížné udržet města s ubohou výstrojí a zbraněmi.

2. Později je stav více méně odlišný, žoldáci mají možnost rychlého zlepšování(mají level 10) => ceny se už nezvyšují, stovky nepřátel naopak roustou a je možnost více prodávat zbraně a najednou se topíte v penězích. Zkoušíme experimentovat s cenou zbraní, levely žoldáků, ale není jisté jak to nakonec dopadne.

Vyrovnanost hry a postup

Na začátku hry si můžete velice pomalý postup ulehčit železnicí, což dává vynikající příležitost k "překvapivým útokům".

Počty nepřátel jsou opravdu o dost vyšší než v původní JA2 a útoky jednotek na zajatá města a SAM site jsou o dost silnější a překvapivě silné.

Veliký počet nepřátelských úspěchů ale přináší akumulaci předmětů, což vede k nekotrolovatelné náhodné zahazovaní. Snažíme se to kompenzovat snížením předmětů.

Zřejmě bude důležité mít docela dost regen boosty nebo hledat dokotory.

A také máme zámky, hodně zámků, kdekoli ...

Co se týče vybavení ... opravy jsou důležité, ale poměrně dost NPC jsou dobří mechanici a co teprve lidi z Dedly Games? Kdo bude ve hře? Mechanici snad také.

Tančík       Sklad       Blair       Hans       Garáž       Garáž       Vězení       Vězení       Marina

Děkuji Josefu Babinskému za upozornění na novinky ...

zpět



© 2000-2024 Ondřej Čečák, design by MAD.