Každá statistika dosahuje hodnoty mezi 0 až 100, při čemž se 0 a 100 nikdy nezlepší. Žoldáci se můžou zlepšovat.
Co jednotlivé vlastnosti znamenají:
Vlastnost | Popis |
SALARY (plat) | je suma, kterou musíte žoldákovi platit, aby u vás zůstal. V A.I.M. se samozřejmě platí předem (není vlastnost, ale
je to docela důležité). |
HEALTH (zdraví) |
představuje fyzickou zdatnost žoldáka a velikost zranění, které vydrží (na živu). Zdraví také ovlivňuje celkový výkon žoldáka.
|
AGILITY (hbitost) | měří, jak dobře žoldák fyzicky reaguje. Ovlivňuje rychlost, koordinaci a rychlost pohybu. |
DEXTERITY (obratnost) | měří schopnost žoldáka vykonat jemný pohyb. Pro odstraňování výbušnin a mechaniky, chirurgy je tato schopnost důležitá, mějte jí na co možná nejvyšší míře. |
STRENGHT (síla) | představuje žoldákovi svaly a podsaditost; zvlášť důležitá pro boj muž proti muži a při (násilném) otevírání. |
WISDOM (inteligence) | ovlivňuje žoldákovu schopnost učit se ze zkušeností a z výcviku; ovlivňuje rozumění věcem. |
LEADERSHIP (vedení) | měří osobní kouzlo, respekt a vystupování; ovlivňuje při interakci s nehráčskými postavami. |
MEDICAL (lékařství) | určuje lékařské schopnosti žoldáka a rychlost obvazování (třeba i první pomoc ve stavu Ding (umírá)) a trvalého léčení. |
EXPLOSIVE (výbušniny) | schopnost pro zacházení s výbušninami určuje schopnost vytvářet a deaktivovat nebo
spojovat roznětky s náložemi. |
MECHANIKAL (montér) | schopnost montér ovlivňuje rychlost opravy jednotlivých předmětů a zkombinování
předmětů do nové formy. |
MARKSMANSHIP (trefování) | schopnost střelectví ovlivňuje přesnost zásahu ze střelné zbraně nebo z LAWka. |
EXPERIENCE LEVEL (úrověň zkušenosti 1-10) | je nejdůležitějším znakem žoldáka. Odráží jeho souhrn schopností:
jeho roky v A.I.M., množství bojů, které viděl, a to, jak je na poli znalý (teď nemyslím pole brambor). Jak žoldáci získávají
vyšší třídy zkušenosti, mají určité výhody:
- jejich schopnost zjistit pasti se zlepšuje
- jejich schopnost skrývání se zlepšuje
- jsou schopni lépe střílet a mířit na cíl
- stávají se účinější při přerušení
- sami se přerušení vyhýbají
- jejich celková dovednost se zlepšuje
- jejich plat se zvyšuje (což je + pro ně)
|