ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished BusinessJagged Alliance 2 Úvod Demo Seznamy Zbraně Postupy Návody Questy Žoldáci Tipy a triky FAQ Crack Ostatní Cheaty Modifikace v1.13JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky
|
|
|
Tipy od D-KILLERa
D-Killer sepsal pár rad. Byla by škoda neuveřejnit je ....
A nedávno přidal další dávku, viz konec seznamu ......
JA2 je vynikající a mod DL je třešnička na dortu.
- Není špatné dobýt letiště v Meduně v noci a přijít od severu, vlevo nahoře je místečko u konce dráhy. Žoldáci musí mít sebou minohledačky,
je tam pár min a vzít si kuše. Vojáci jsou zvědaví a chodí se sami podívat, co se děje; hezky popořadě je lze likvidovat kuší potichu
(má vysokou destrukční sílu). Tak se postupně vyprázdní bunkry z pytlů, především ten u dráhy, jinak dobře bráněný. Směr od konce dráhy je
nejslabší místo obrany. Tanky zůstanou na konec, když je klid.
- Kuše jsou perfektní zbraně na tichý boj, kam se hrabou střelné zbraně s tlumičem.
- LAW na tanky je sice fajn, ale pokud není zničen první ranou, nebo není v záloze ještě žoldák s další LAW, je odpověď smrtící (žoldák po výstřelu
zpravidla stojí a tiše zírá do ústí kanonu). Není od věci railgun s HEAP, pěkně z úkrytu a nejlépe do pásů nebo těsně pod věž do jejího lože (LAW si v
chroští nebo v lese často škrtne o větev a bouchne před cílem) . Při dobrých zásazích po 4 HEAP (2 za kolo), při špatných tak 5-6 nábojů na tank.
- Robot střílí jednotlivé výstřely, nezdá se mi, že by mu šlo nějak zvýšit přesnost střelby ani jej naučit střílet dávkou. Takže cokoli, co má ráži pod
7.62 nemá cenu na něj montovat, byl by jen snadný terč, snad jen na odvedení pozornosti. (výhodný je na mutanty nebo do plynem zamořených prostředí)
- Hamous je sice jednodušší týpek, ale tichý jak myška a rychle se učí zásahovosti. Trevora a Scope stojí za ty peníze najmout, jsou to postavy
šikulky.
- Na raketové základně Meduny, N4, je před vstupem, před silnicí parčík se sochami, stromy a zátarasy. Když jsem se tamtudy plížil, žoldák mi vždy
vybuchl na jakési nástraze, ačkoli měl minohledačku. Po vyčištění sektoru jsem tam poslal s minohledačkou šikulu Trevora, cca 98bodů výbušniny, a
ten také spolehlivě explodoval. Byl potom zraněný a zřejmě i vzteklý, klesla mu nálada na minimum, vůbec se mu nedivím, expertovi na výbušniny a
odminování. Místo je východně před silnicí vedoucí ze severu k vchodu do základny, v zatáčce jsou zátarasy a mezi nimi prázdné místo. Okolo jsou
palmy. Takže pozor, tudy ne nebo loadovat!!
Komentář: bohužel, po trpké zkušenosti z kampaně X-COM do JA2:UB jsem zjistil, že existují nějaké speciální mini, které NENAJDETE. Pak budou
vaši žoldáci vybuchovat do povětří, ať mají detektor kovu nebo ne. Pravděpodobně chyba autorů nebo nedokonalost editoru, ve které mapu
vytvářeli.
- Doly vybavené domečky s odpalováním náloží (stalo se mi to v Chitzeně, nebo snad Grummu?, nevím) mají krásný červený switch, který je
zpravidla zvenčí neviditelný. Měl jsem sebou dost LAW a 20mm granátů, tak jsem odpálil celý roh včetně dvou stěn, na jedné byl ten spínač
(samozřejmě zmizel i se stěnou, potom jsem si to ověřil).V klidu jsem začal likvidovat vojáky, v domnění jak jsem je převezl.
A najednou přiběhl z úkrytu jeden z nich, SÁHL DO PRÁZDNA!! a nálože začaly vybuchovat, takže jsem zase zíral já a moji žoldáci. Pozor, to není
ta správná finta!
Komentář: jistě víte o takové drobnosti enginu, že odpalovače na stěně jsou pouze okrasné. Pravý odpalovač je "pod" zdí a tam ho
nepřátelé poznají a stisknou. Pokud takový odpalovač zničíte třeba LAWkem, existuje zde možnost, že sice zničíte tlačítko, ale kontakt
pro nepřátele ne. Je to taková chybka Jagged Alliance 2 ...
Takže zatím.
Díky moc ...
zpět
|