|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ObecnéBack in ActionJagged Alliance 3Unfinished Business Návody, tipy a triky Zbraně Žoldáci Ostatní Neoficiální kampaněJagged Alliance 2JA: Deadly GamesJagged AllianceFun :-)DownloadFórumLinky
|
|
Bojová výkonnostNa message boardu padl jeden dotaz, a sice, kteří žoldáci jsou nejlepší v boji a kteří jsou nejlepší v poměru cena / výkon.Počítal jsem, počítal jsem a sestavil jsem rovnici bojové výkonnosti. V boji jsou asi nejdůležitější následující vlastnosti: Marksmanship (trefování) - určuje, jak je žoldák dobrý ve střelbě nebo ve vrhu. K čemu je vám žoldák, který netrefí ani stodolu? Health (zdraví) - určuje žoldákovu fyzickou zdatnost a také, kolik toho v boji vydrží. Žoldák, který zemře po jedné ráně pěstí je asi na nic ... Agility (obratnost, hbitost) - představuje žoldákovu hbitost a obratnost. Podle této vlastnosti se určuje také počet akčních bodů ... Wisdom (inteligence) - ve hře hlavně určuje, jak moc se žoldák zlepšuje. Malá inteligence je tedy velkým mínusem .... Zkušenostní Level - představuje hodnoty 1-10. Určuje souhrn všech schopností a také, jak moc vás bude nepřítel přerušovat v tahu .... Cena - cena žoldáka na misi v USD Rovnici jsem sestavil takto: (MRK + HLT + AGI + (1,5 * WIS)) * (10 * LVL) = BODY CENA / BODY = cena/výkon Jak vidíte, velkou váhu jsem přikládal inteligenci, což je vzhledem ke zlepšování statistik jasné. Také jsem poměrně hodně znevýhodnil postavy, s nízkým levelem, ale takový je život. Tato rovnice má vyjadřovat bojovou výkonnost a proto je vysoký level velice důležitý. Položka BODY určuje, kolik by si žoldák měl asi dovolit žádat za jednu misi. Jestli je levný nebo drahý vzhledem k bojové výkonnosti je předmětem položky cena/výkon. Pokud je tato položka nižší než 1, žoldák chce více, než dokáže. To je ale pochopitelné u velmi dobrých žoldáků, kde se za extrémy platí. Pokud je cena/výkon rovna 1, je žoldák akorát vyrovnaný. Pokud přesahuje 1, požaduje žoldák za své služby nižší plat. Ale např. u M.E.R.C.u, kde jsou tyto indexy klidně 4-5 musím dodat, že M.E.R.C. se snaží se svojí konkurencí bojovat především nízkými cenami, které ale na druhou stranu také mají nízké zkušenosti na straně žoldáků. To je prostě volba ... Pozn.: podle nadpisu poznáte, že zde hodnotím bojovou výkonnost, tedy ne práci s výbušninami, lékařství, mechanické dovednosti a schopnost jednání. Postavy zaměřené na tyto dovednosti jsou v testu drobně znevýhodněny, ale jde o VÝKONNOST V BOJI, ne v dílně ... Už musím jen dodat, že tabulka je seřazena sestupně podle položky BODY. Čím více, tím lépe.
pozn. Juro: A ješte si rypnem do jednej tvojej tabulky.Je to tvoj výpočet ktorý žoldnier sa oplatí.V pokece si tvrdil že keď sa slabý žoldáci zlepšia zdvihne sa ich cena na úroveň tých drahých.Ale to nie!Ivan stoji 38000 Shadow ešte viac a LVL majú tuším 5 a 6.Kéď má Buns lvl 6 tak stojí zhruba polovicu a strelbu má lepšiu.Fakticky celú JA2 som prešiel zo slabšími žoldniermi (teda aspoň spočiatku) a na konci vážne mieali poradie medzi najlepšími. K tej tabulke.Povedzme že kúpim Ivana a on po pár dňoch získa pár bodov a zlepší sa LVL o 1.A je to v kýbli lebo chce z 38000 až 60000.Vieš keby mu šiel lvl hore po 50 dňoch tak v poriadku.Lenže on sa zlepší hrozne rýchlo a jeho ekonomická hodnota je preč.Takže tá tabulka je super ale treba dat do pozornosti wisdom a aj to treba sledovat či ten žoldnier kým ho najmem mal nejakú zakázku lebo potom mu môže chýbat strašne málo k tomu aby mu lvl poskočil vyššie a tým pádom sa už nemusí tak oplati? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© 2000-2024 Ondřej Čečák, design by MAD. |